SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Friday, November 13, 2009

My Side Story 35 ~KonVo…… WeeEeHee

Salam Bloggers…..

DSC_0208

 

 

Tanggal 31Oktober 2009., hari teristimewa buat geng2 Bioinformatics aku… penantian meredah assignment, klas., test., exam., thesis., lab report dan seangkatan denganya menhasilkan 1 hari yg amat bermkna buat kitaorng….         iaitu~ Hari Konvokesyen Unisel kali ke-4

Untuk makluman.. kitaorng adalah batch yg ke-2 konvo

 

PIC of THAT DAYs

DSC_0270

Ayah & mama aku… antara pelabur utama Ijazah aku ni… heheehe

 

DSC_0531

semah., aku., shah & Nini… aku jer xde bunge…

  DSC_0591

Family aku… adik aku (Mizah) x folow sebab keter x muat… hahah… lagi pun time dia bakal tibe juga nnti… hahaha

 

P/S: B.Sc.(Hons) Bioinformatics….? aper tu…? haha

0 comments: