SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Friday, March 6, 2009

My Side Story 7 (siri#2) - Universitas Sumatera Utara in one love

Salam Bloggers., ni adalah sambungan dari part sebelumni.. sebenarya akan ada lagi dalam 2@3 part lagi.. so., memandangkan kekangan masa., tambah thesis aku x siap2 lagi., so harap maaf sebab x dapat nk upload gambar.. Ampuni aku ya..
bergambar dalam ofis Jabatan Sejarah, Fakultas Sastera, USU.

team Player Malaysia(Unisel) menentang team Player Indonesia (USU). aku kagum btul ngan diorang ni.. walaupun kene blasah 8-3.. tp goal permulaan Unisel dimulakan oleh Awe (goalkeeper plak tu..)., ceritanya awal2 ingat main sajer2 jer.. skali USU bawak team Futsal USU daa.. ape lagi.. sume krepot ar.. hahah.. TAHNIAH.!!!

huhu., Tetty & Evi. Kangen sama kamu.

yang berpakaian merah tu penari., yang pakai selempang tu plak pemuzik.., sume perempuan plak tu.. persembahan tradisional tarian Karo.. style..

yang ni pun student USU jgak.., yang dikenali Daniel ngan Pria., tp waktu ni x brapa rapat sangat sebb kami betul2 rapat masa nk pegi lake toba .. kalau kenal awal2 kan best.

sume cube menari tarian Karo., dasyat betul abang manis ni.. hehe.., Radhi pun menari jgak waktu ni.. tp tarian dia dh jadi macam tarian orang nk gi perang.. keras semacam jer.. hahahaha

bergambar kenangan.

(",)

aku ngan Evi..


yang depan aku ni Tetty., belakang plak Yunikar.. Suara Yunikar merdu giler.. suka aku dengar suaranya... "Yunikar.. nnti nyanyikan lagu Im Yours tuk aku ya.. hehe"~nantaro


kat fakulti Kedoktoran Gigi.., ramai penuntut Msia blaja kat sini.

kitaorng kat sne sume jadi kaki botol.. haha.. air teh pun dalam botol..

full reasel.. hahaha... hisyam dah salah tempo...

P/s: nantikan kemunculan My Side Story 7 (siri#3) - hehehe....


2 comments:

wénkt said...

manis dingin satu...
eh... sosro botol lah

kAsiH said...

heheheh
wah..ader teman dari indonesia ni...