SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Wednesday, April 29, 2009

My Side Story 17 - mari BerPaintball...

Salam., Selasa (28/4/2009) kitaorng yg dh abis paper berpakat nak gi berperang Paintball... Agenda bermula dengan 2 minggu sebelum tarikh main lagi.., dia yang paling beriya... waktu 2 ramai yg nak main.. tp bila last minit.. 8 orng jer join.. divide buat 2 team., tu pun last minit tangkap muat jer..


kononyer., main bende ni nak wat lepas geram after tamat exam la katekan.. & juga ni juga last gathering aku ngan geng2 ni., sebab lepas ni ada yang dh pergi praktikal termasuk aku..
PHOTO CANDID

Lt. Kamarulz.. hehe


main sekepala RM40.00, dpat 100 pellets + basic body protector (mask+body shield + yang pling penting Marker Gun )

waktu ni semua tgah exited., tengah tunggu brother setup marker(senapang Paintball)., sebb cannister marker ni kene isi gas Co2 dlu..

ni geng group aku (Apis., dayang., PokNik., NanTaro ).., geng bunga Teratai., haha..
geng Lawan.., Kumpulan bunga Kemboja, haha.. (Wan Zack., Shikin., Max & Awe..)


posing dulu., hehe.. game kitorang main style "Capture the Flag". main 3 set., then bila set ke-4, tukar style game.. main "Last Man Standing".. yang pasti geng Bunga Teratai menang woo.. haha.. main kat padang hutan.. best jugak.. rase macm perang btul2...


pic lepas main., semua muka kepenatan.., tp memang penat woo.. main futsal pun x mcmni... mau x.. dh la berlari2.. menyorok lagi.. takut kene tembak.. mase main., ak skali jer "mati" kene tembak.. kat kepala plak tu.. klu perang betul2.. mau jenazah dh ni.. huhu..

mangsa2 tembak curi.. hahah... Apis ngan Wan Zack kene kat tangan.. dayang kat Kepala tu.. haha...


lebam... aku yang tembak dia ni... haha... antara mangsa aku.., Max., Wan Zack., Awe.., yang tembak aku kat kepala pun Wan Zack jugak... Sharpshooter dia ni... wohoo..




muka-muka keriangan.,


tidak dinafikan., sukan paintball ni sukan mahal., tp skali skala nak cuba x salah.. hope lepas ni klu ada rezeki main ngan korang lagi.. aku still nak team yg macm ni..

korang yg nk main.. ada berani nak challenge..? haha...

P/S: SangGedembai masa kecik-kecik main perang2 guna pistol kayu+buah terung pipit.. pakai helmet motor jer.. haha

1 comments:

noobb said...

ema mana satu nan?? banyak ema... cuber ko bg tau link ms dier.. senang aku nak tgok rupa.. untuk masa hadapan dana akan datang