SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Thursday, August 13, 2009

My Side Story 28- Blog itu.....

salam bloggers., dah agak lama aku x menulis panjang... tulis panjang2 pun bukan orang baca pun... lebih baik just letak gambar... secara tak langsung 1001 pemikiran terbit dari minda yang melihat.. antara pro dan contra..
.
.
semenjak post " Revolusi Pembotakkan kepala" (selepas siri MySideStory~#6) sehingga kini., sudah hampir 8 bulan berlangsung... sudah banyak perubahan yg antara sedar & x sedar... btul orang dulu2 cakap, pengalaman mengajar kita "erti" tabah., kecewa., marah., sabar., kasih., benci dan bermcam-macam nafsu lagi yang ada pada hambaNya yang lemah macam aku ni..
.
.
Merujuk akan "erti" tadi.., itu semua takdir.. takdir juga yang menjarakkan aku selama 8bulan., walaupun sebegitu.. aku masih lagi mengikuti rentak., keadaan., perkembanganya.. aku ikuti dan menanti blognya... tapi sampai bila...
.
.
" Kini aku sedari... akan cubaku lari dari bayangan menyendiri.. bayangan yang menyeksa diri ini. Semoga ku tegap berdiri.. menghadap Alam yang hakiki... "~nan
.
.
.
blog itu.., buatkan peristiwa seprti berlaku semalam.. buat apa peduli pada orang yang x pernah peduli... Beri ruangan kepadanya.., dan juga pada aku.. dia bebas.

wah... haha.. bermonolog giler ar.. hahaha... mcm x cayer jer....
.
P/S: " Alam Nan indah................................................................... . teringin untuk tgok kembali album bulan & bintang. "

2 comments:

kAsiH said...

wah gler lah...
nan ker..hikhik..
xsangka ni...bgus2 pelajar yang ikot n dengar kata..hahahaha

wekkk

Hanitz said...

paling ar... haha..

ni menuntut dari A.Samad Said ni..