SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Saturday, August 29, 2009

My Side Story 30~ 1001 pemikiran

Salam bloggers...

Akhirnya tamat Latihan Industri aku., 15 minggu bersamaan 3bulan lebih., dan juga bersamaan 105 hari. Sekarang mungkin menantikan detik konvo jer.. mungkin bulan 10 ni... itupun kalau tak ada sangkut.. hahaha...

Kalau ditakdirkan aku konvo bulan 10 ni.. maka berakhirnya perjalanan aku mencari ijazah (hahaha., ayat mcm hape..) skrang aku ngan semua geng2 aku ngah sakit kepala nk smbung belajar ataupun mncari kerja,.. kepada yg dah dapat kerja atau pun dah dapat peluang smbung Master Degree.. aku ucapkan TAHNIAH... kepada yang x dapat mna2 lagi.. mcm aku ni.. harap mencuba lagi ek..

Matlamat aku lepas habis belajar ni adalah untuk jadi R.A (Research Assistant),.. tak kisah la kt mana2 Universiti pun.. mna tau kot2 ad peluang nk smbung.. kepada kawan2... kalau-kalau ada fakulti korng perlukan R.A, roger2 aku ek...

Berminat sangat ni...

P/S: waktu untuk fikirkan masa hadapan....

0 comments: