SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Saturday, September 5, 2009

My Side Story 32 ~ Ramadhan Al-Mubarak


Salam Ramadhan'

Bersyukur ke hadirat Illahi., memberi kesempatan pada kesihatan ini untuk menghayati Ramadhan tahun ini.

Alhdulillah., tahun ni 1st Ramadhan aku dapat berpuasa & berbuka bersama-sama keluarga., kerana sebelum ni mnjadi kebiasaan waktu belajar dulu.. seminggu nak raya baru balik Taiping.
Secara kebetulan pulak tarikh praktikal aku habis sehari sebelum berpuasa.. bermkna waktu bulan puasa nnti aku just stay relax jer kat rumah..

Merujuk pada pic tu pulak... aku snap masa program berbuka puasa tahun lepas 14September08.. aku jadi biro tugas2 Khas. Secara 2 tahun berturut-turut aku join program ni.. Bnyak pengalam aku dapat & Rugi bagi siapa yang x sertai...

P/S: Tempat yang PALING aku x suke pergi ialah pasar Ramadhan., sesak giler..!! hahaha

0 comments: