SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Tuesday, September 1, 2009

My Side Story 31~ Tagged from Gelombang siswa (My Childhood Story)

Peraturan: Letakkan gambar sewaktu kecil anda. Adalah baik sekiranya anda menulis 20 perkara yang orang tidak tahu semasa kecil anda. Pada penghujung entry, anda harus memilih 5 orang untuk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sebab saya ingin tahu lebih lanjut tentang zaman comel anda dulu.
.

MY CHILDHOOD STORY

.

the 80's aku umur 5thun kot... kt Cheras Bharu.
.

dari kiri: Hazim., Hamizah., Hanis., K.Hasnan... We are Halim & Co. hahaha

.

hahaha... jadi budak2 kene buli jer.. hahaa.. aku ngan cousin aku.. llaki jgak tu...


sleeping time..


makan time

.

CHERITHERA BERMULA

1. Lahir pada 25 September 1986 (Khamis, 6.++pm). Sulung dari 4 bradik.


2. Kecik2 dulu kulit cerah jugak., tp bile dh besar ntah mcmne tukar kulit jd itam.. mcm cameleon daa.


3. Antara hobi : Kacau adik., paling best mnyakat bile travel lama2 dalam kereta.. xda bnda lain nak buat.. kacau adik la.. hhaahaa


4. Masa waktu rehat kat skolah agama KAFA (darjah 3)., aku pernah main lumba basikal., ntah mcmne punyer laju aku kayuh., then terbabas masuk longkang besar.. dalam pulak tu.. start dari insident tu.. penyebab aku pakai spek mata..


5. malam sehari sebelum raya, kat kampung waktu tu... aku main polis sentri ngan spupu2 aku.. punyer seronok berkejar-kejar aku terlangar dawai ampaian yg terjuntai.. ape lagi., tergolek la.. atas tar, landing muke dulu.. Esok aku smbut hari raya dengan muka yang bersagat & bengkak sebelah.


6. perihal kat kampung lagi., umur 4 thun kot.. 1st time dapat main ngan gunting & mancis api.., hbis langsir umah tok aku aku gunting.. lpas tu bakar.. hahaha.. kene belasah 1 ringgit la.. hahaha


7. aku memang suke main api la rasenyer., Masa umur aku 13 tahun., nyaris pondok umah rentung terbakar.


8. Aku nakal kat skolah., Antara anak cikgu yg paling slalu kene rotan tapak tangan kat skolah.. aku ler.. haha


9.disebabkan mak aku cikgu., so tokleh nakal2 kat skolah. tp kene jgak.


10. Mase darjah 1., aku antara murid paling kecik.. senang citer kerdil la kat skolah... smpaikn waktu tu kasut skolah pun xde saiz... tp Alhamdulillah sampai sekarng aku x pernah kene buli kat sekolah. Buli orang ada la.. hahaha


5 org yg d tag:

1. Tudung Saji Biru...
2. Puisi Kasih...
3. Kerist3tbang...
4. go go.. cha.. cha...
5. kepada sesiapa jua yang punyai blog...



p/s: ikot korunk la nk wt ke x..sayerr x kisah.. =) (tiru ayat faris.. hehe)




0 comments: