SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Tuesday, December 29, 2009

My Side Story #40 @ GEMS – FootDrawing Note’s

Salam bloggers., Akhirnyer., GEMSTBL03 telah tamat sesi.,  dah blik rumah., ngan barang2 bersepah., efort aku untuk mengemas luggage., mase aku nk susun buku2 modul., sambil belek2 balik.. terbukak hasil2 seni geng2 group aku ketika keboringan giler waktu kelas.. aku antara mangsa yang slalu buku modul aku jadi canvas seni diorang… inilah end-resultnyer…

 

khas untuk korng…~Nadia., Natasha., Liyana., Nana & Selva.

 

NanDeVinci In Proggress

DSC_4515

sepanjang 2.5 bulan kitaorng kat GEMS., bermacam-macam latihan/ilmu yg diberi., dari Time Management hinggalah Proffessional Grooming., semuanya ada buku Modul tersendiri., 1 buku Modul adalah untuk kelas 2 hari., kira total modul ada 16 lah.. tu x termasuk xtiviti sampingan lagi. Betapa bnyaknyer Modul = hasil seni kat buku aku..

 DSC_4492

ni luahan perasaan dari Tasha.. hahaha…

 

DSC_4493

ni seni Picasso dari Yana., Tajuknye… “The Great Moki In pressure”.. hahah

 

DSC_4494

ini adalah last modul., lagi 1hari before close ceremony., bile bace blik sedih wo…

 

DSC_4495

stakat conteng2 mcmni dh biasa la.. x larat nk larang dh… aku redha jer.. hahaha

 

DSC_4496     dan ini jugak….

DSC_4497

artis~ Natasha., ni family potret ni… hhaha

 

DSC_4498

sama jgak… pic family vacation… haha

 

DSC_4502

graffiti oleh Yana…

 

DSC_4503    grafiti oleh Tasha… Yg telah dimodifikasi oleh aku… hahaha… kesian Nad jadi mangse… haha…

 

 

ini kami ni antara artis2nyer… hehe., aku rindu korang ar…

~

P/S; Yesterday is a history., tomorrow is a mystery., but

today… is a gift….

3 comments:

nadia said...

dad..
sdih ble tgk all d memori yg t'tggl dkt u.sob2
tuh la b4 u give up dgn kitaorg,now kn da RINDU..ahaks!
we miZ u too dad :)
rindu nk usik u+tgk memek muke u ble kene usik n d most thing yg rindu of coz cubit2 u.huhu!

Phariczh Hashim said...

hahaha...
mcm2 la korunk ek Nan.. =)

Lee Shauran said...

dad..
tiba2 terharu bla baca entri ini..
tapi ko suka kan kitorang conteng2 kan..kan..kan..haha

semoga ko berjaya di umw..ewah..
hehe..
conteng2 la kat sana plak..
if ada org nak conteng buku ko la..wawawawa