SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Monday, March 1, 2010

My Side Story 42- Bring Me to Life…

Salam Bloggers., lama aku dh x  meng UPDATE isirung Sanggedembai ni., Alkisah bz giler selepas habis teori 2.5 bulan di GEMS Teluk Batik Resort. Aku dapat tempat di UMW Pennzoil Distributor (UPD)., Praktikal selama 6 bulan ni wat aku btul2 rse tercabar & mncabar., mne x nyer., aku belajar bidang Bioinformatik.. dpat pulak kat department Marketing… tp aku relek jer… haha..

 

Belajar bende baru beb.., marketing., x pernah terpikir tuk kerje dlm field tu.. bnyak bnda baru aku balajar.. lebih lagi bab promosi & advertising… aku ok jer.., minat jgak..

 

yg bestnyer bhg marketing ni kitaorng (kitaorng~mewakili team marketing) penuh ngan event2 outdoor,. melibatkan program mempromosi dan roadshow. Dengan boss aku yg sangat best dan sporting bersama staf marketing yg cool giler.. enjoy kerje kt situ…..

 

P.o.D

DSC_5281

waktu roadshow kt WOW Putrajaya….

 

DSC_5148

booth Pennzoil

DSC_5328

smille…

 

DSC_5251 melaram ngan motor Exhibit…

0 comments: