SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Friday, July 3, 2009

My Side Story 24 ~ Eksident


Salam.., minggu lalu.. motor yang selama ini aku guna waktu belajar kat Unisel, lingkup kat adik aku.. hhaaha.. dah hmpir 2 tahun lebih aku guna motor tu., tp xda apa pun jadi.. Motor ni aku bawak balik untuk senang aku gi Zoo Taiping tuk pergi praktikal. Adik aku A.K.A mangsa (Hazim) baru dapat lesen "L"., kebetulan waktu tu dia nak pergi kedai.

candid Pic

mangsa ditempat kejadian.. tayar motor tu dah jadi bujur telur., mudguard patah., sidemirror pecah., fork totally lari.. mula2 aku sampai aku gelak dulu.. haha.. kejadian jadi sebab Hazim nak elak kereta buat emergency brek.. nasib baik x langgar orang..

ni nak bawak mangsa pergi klinik.. luka calar jer.. tapi hati aku calar jgak ar tgok motor jadi dh macam tu..


di klinik... lukanya sikit jer.. tp Dr. bagi Mc seminggu.. heppy jer adik ak.. total repair motor mau dekat RM3++., tp Alhamdulillah.. Hazim x jadi apa2..


P/S : Pengajaran... Nantaro pun pernah tergolek motor jugak.. 2 kali.. hehe

1 comments:

Phariczh Hashim said...

hahah...adehhhh syg itu motor...
tp nk wt cne kn..seb bek adek ko x pape..