SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Sunday, July 5, 2009

My Side Story 25~ Wonderpets

Salam bloggers.., untuk kali ini.., tribute untuk member2 aku yang ber"praktikal" Zoo Taiping & Night Safari.
.
Candid Pic
.

3 ladies ni amik degree Zoologi dari USM, kerjer diorang ni maaaakan jer.. haha.. yang bestnyer ada group perempuan ni ialah mesti ada makanan punyer.. aku tumpang sekaki ar.. haha.. Tq blnjer.. hehe ~dari Kiri; Yati (Chommmell)., Ainul (Si penglipurlara)., Nurul (Gadis Tahan Karat) hahaa
.
diorang sibuk jer interprem... mentang2 aku sorng lelaki.. jadi mangsa buli jer..
.

Join ngan diorang ni huru-hara jugak.. mau tak.. asyik main jer.. lebih lagi Yati ngan Ainul.. Nurul kurang ckit.. sebb hidung dia slalu jer merah.. hahaaha
.
Yang lelaki bju hitam tu Isham.. student LI (Latihan Industri) dari UNIMAS., sama jugak amik Zoologi ~waktu ni kitaorang baru lepas tangkap rusa Axis, untuk transfer gi Tmn Bkit Cerakah, Shah Alam. Penattt sey..
.
Yang ni student LI dari UMS., diorang ni masuk lewat seminggu dari aku.. tapi akan habis 2 minggu awal dari aku. bestnyer diorang ni sebab semuanya jenis Happy Go Lucky. ~situasi sama jugak, baru lepas tangkap rusa Axis, kotak2 kat blakang tu wat isi rusa..

Sekarang diorang dah tak ada.., Semua balik universiti masing2.. sebab diorang ni baru tahun 2.. aku dah sunyi kat Zoo.. sebelum ni ada diorang best jugak.. menyakat-sakat.. abis keje kluar makan sama-sama, bersembang.. wat kerje sama2.. tp nk wat mcmne.. "once it start., it will be ended.."

P/S: "Sanggedembai selalu keseorangan, Nantaro bagaimana..?"

2 comments:

Phariczh Hashim said...

rilek r..ak pn sme gk da sunyi da zoo negara ni dak2 prect U len sume da blk...klau g mkn cafe dlu meriah skunk nie sepi jek...

huhu..

p/s: bg la aku sorunk aweks2...eheheh

Hanitz said...

ai... dh ada sorng pun x cukup lagi ka.? hahaha