SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Wednesday, July 8, 2009

My Side Story 26 ~ Jalan2..


Salam Bloggers., Hujung minggu Lalu (11/07/09)., aku bersama2 crew Zoo Taiping seramai 4 orang pergi ke Zoo Negara atas jemputan program "Birdathon". Terima Kasih kepada supervisor aku (Kak Mazwin) sebab sudi bawak aku.. hehehe.. antara program Zoo Taiping di Zoo Negara adalah mempromote Zoo sendiri.. hehe (mcm pelik jer..)

.

.

Candid pic

SangGedembai di Booth Zoo Taiping

yang berdiri Kak Fara., duduk kak Mazwin (Supervisor aku..) bersama Tasya (anak Kak Fara..)


kat kantin staff Zoo Negara.. kanan tu Pakcik Kassim., Staff Zoo Taiping.
kebetulan.., alang2 gi Zoo jumpe mmber karib aku.. Faris & WanFariq.. aku rase beruntung sangat duk kat Zoo Taiping, sebab Sabtu Ahad xyah kerja.. tp diorang kat sini Sabtu Ahad pun kerja.. gaji pun xda.. haha



Wan Fariq... asyik bz jer.. nk jumpe kene wat apoinment dulu ni..


faris bersama farizuwana... eh., Iguana.. hehe
hahahaha... yang ni bukan animal Show.. tp adengan 18SX... hahahaha

to faris.. hehe.. special previlege ni.. jgn jeles.. hehe

2 comments:

Phariczh Hashim said...

perghhh dpt cap lak...byk nye ko dpt ini sgt tidak aciii...hahah

norA said...

yang ko p amik pic gajah buat projek tu aperhal,. buta hati aku sekejab. hahahah