SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Friday, May 8, 2009

My Side Story 19 ~ finale

Setelah sekian lama bertarung menyiapkan thesis.., akhirnya.. sempurnya jugak... tajuk thesis aku berkenaan : Review of Application of Bioinformatics in Agriculture Field. mengambil masa 5 bulan untuk disiapkn.. haha..
bila pikir2 blik., dah dekat penghujung aku belajar kat Unisel.. sepanjang 2.5 thun kat sini., mcm2 orang., perangai, situasi aku jumpe.. ada yang yang best & sesetengah tu hope dapat lupakan slma2nya,..
untuk menyiapkan thesis ni... Jutaan trima Kasih aku ucapakn kepada supervisor aku : Puan Farah dan juga Examinar aku; Mdam Yasotha..
kepada lecturer yang pernah mengajar kitaorng dari tahun 1 hingga sem 8 ni.. terima kasih bnyak2 atas ilmu yang diperturunkan kepada kami..

(SEBELUM) thesis aku dalam peringkat draf.



(SELEPAS) finale., setelah di hardcover kn.. aku wat 5 copy semua..

P/S: lepas hbis bljar.. nk apply KPLI., nk jd cekgu.. haha

0 comments: