SangGedembai Photographic@Blogspot

SangGedembai Photographic@Blogspot
Blog ini lebih terjerumus kelembah photojournalism.. sekiranya terdapat fakta2 yang menyingung perasaan @ sebagainya.. harap mohon maaf. TQ ~Sang Gedembai.

Wednesday, May 20, 2009

My Side Story 21 ~ Post Morterm...



pengalaman terjun bidang zoologi ni bukan senang rupanya..., second week aku kat sini aku follow student LI Zoologi USM ngan Unimas. waktu ni ngah bedah Musang Memerang... mcam main doktor2 tu.. haha.., sampai muntah2 lah.. haha... waktu ni aku tengok jer.. tpi mungkin lepas ni aku turn aku pulak maybe..
Photo candid

tengah screening haiwan tu., tuk cari punca kematian.. dah mcm forensik haiwan ni.. haha

yang no 2 dari kiri tu Mr. Lim., pegawai Vetarinar Zoo Taiping., banyak pengalaman tu...

waktu ni aku dh x tahan dah... bau semcam jer.. tp diorang releks jer..


tgah kerobek organ tu... lepas snap pic ni., aku terus kluar.. haha.. x tahan beb..

P/S: Sang Gedembai masa kat kampung dulu bedah ular lidi.. hehe

0 comments: